Obiceiuri ce asigură un somn mai bun

Obiceiuri somnObiceiuri somn

Fiecare din noi are zile sau chiar perioade în care este greu să avem parte de un somn bun și calitativ, însă pentru a le evita avem nevoie de a efectua unele acțiuni, ce treptat vor deveni obiceiuri. Acestea te vor ajuta să eviți insomnia și să profiți de un somn plăcut. Astfel, iat ce poți face.

 

- Fă ca patul tău să fie confortabil. Pentru asta ai nevoie de o saltea calitativă și așternuturi plăcute.

- Optează pentru plimbări de seară

- Optează pentru un orar de somn. În acest mod trebuie să te culci și să te trezești la aceeași oră.

- Evită consumarea cofeinei, alcoolului și tutunului.

- Nu atrage atenția la ceas

 - Lasă grijile, stresul și grijile deoparte și culcă-te în pat relaxat.

- Nu adormi după amiaza-tîrziu (cum ar fi orele 5-6)

-Culcăte atunci cînd ești obosit, nici mai tîrziu, nici mai devreme,

- Mănîncă și bea într-o oarecare măsură seara.

Respectarea obiceiurilor date te vor ajuta să-ți îmbunătățești calitatea somnului și să adormi mult mai rapid.